חייגו עכשיו
מלאו פרטים ונחזור אליכם עם הצעה משתלמת או חייגו 1-700-557-400

     

    שיווק ומיתוג בריח

    שיווק ומיתוג הם חלק בלתי נפרד מכל בית עסק – גדול או קטן ככל שיהיה. עסק שאינו מחזיק במערך שיווקי קטן לכל הפחות, במרבית המקרים לא יוכל לנסוק, להרחיב את עצמו ולהציע את עצמו ללקוחות רבים יותר בשוק. מסיבה זו, קיימות שלל דרכים – יצירתיות יותר ויצירתיות פחות – לשווק ולמתג את העסק שלנו. אחת הדרכים היעילות והיצירתיות יותר לעשות זאת, הינה באמצעות חוש הריח. לפניכם כל מה שצריך לדעת על שיווק ומיתוג בריח. לגזור ולשמור.

    חוש הריח – על שום מה ולמה?
    חוש הריח הינו אחד החושים האינטואיטיביים ביותר שקיימים. מסיבה זו, ביכולתו של חוש זה לעורר בנו שלל תחושות, פיזיות ממש, בהתאם לריח אותו אנו מריחים באותו רגע. כך, למשל, ריחות שנחשבים לריחות "רעים", עשויים לעורר בנו תחושות קשות של סלידה, עד למצב בו נחוש תחושה פיזית ממשית של בחילה. ריח שאנו מחשיבים לטוב או מוכר, לעומת זאת, במרבית המקרים יעורר בנו רגשות נעימים ואף תחושה חמימה בגוף.

    מה הקשר בין חוש הריח למיתוג?
    חשוב מאוד להבין כי על מנת למשוך לקוחות, על בתי העסק להיות נגישים, על הצוות להיות חביב, וחשוב מכך – על בית העסק להיות נעים, כלומר – כזה שכיף לשהות בו. אחת מהדרכים היעילות ביותר לייצר תחושה נעימה בבית העסק, הינה באמצעות ריח עדין, טוב, כזה שיותיר אנשים עם רצון לעוד ויגרום להם ליהנות בעת השהייה בבית העסק. באופן זה, לא רק שתגדילו את מספר הלקוחות שלכם, אלא שגם תותירו את הלקוחות הקבועים מרוצים יותר.

    טריק פשוט במינימום של הוצאות
    שיווק ומיתוג בריח הוא "טריק" פשוט יחסית, שכן הוא אינו דורש מאיתנו התקנה מורכבת, הוצאות רבות ועוד. בנוסף, מדובר במיתוג "סמוי" יחסית. מרבית האנשים יחושו כי כיף להם לשהות בבית עסק ריחני ונעים, אך לא תמיד ידעו לשים את האצבע על הסיבה הספציפית לכך. עניין זה הופך את המיתוג בריח לכלי שיווקי חזק במיוחד, שכן הוא פועל גם מבלי שירגישו בו. חשוב להבין כי במרבית המקרים, לקוחות סוגרים את עצמם בפני סיסמאות שיווקיות אגרסיביות, או לחילופין נסיונות ברורים לשיווק או מיתוג. שיווק "עדין" יותר, כמו שיווק ומיתוג בריח, בדרך כלל ישיג תוצאה טובה יותר.

    כיצד מתבצע שיווק ומיתוג בריח?
    שיווק ומיתוג בריח יכול להתבצע בשלל דרכים, אם כי המהירה, היעילה והזולה ביותר שבהן היא שיווק ומיתוג בריח באמצעות מטהר אוויר.

    מפיץ ריח בהתזה

    מפיץ ריח בהתזה

    מפיץ ריח באמצעות שמן

    מפיץ ריח באמצעות שמן

    מפיץ ריח חשמלי

    מפיץ ריח חשמלי

    מערכת ריח לשטחים גדולים

    מערכת ריח לשטחים גדולים

    מפיץ ריח חשמלי לרכב

    מפיץ ריח חשמלי לרכב

    מערכת ריח מקצועית

    מערכת ריח מקצועית

    מערכת ריח מרכזית

    מערכת ריח מרכזית

    תמציות בושם שמן

    תמציות בושם שמן