חייגו עכשיו
מלאו פרטים ונחזור אליכם עם הצעה משתלמת או חייגו 1-700-557-400

     

    בישום לחדרי שירותים

    חדר השירותים הינו חדר, שבאופן טבעי, מתאפיין בריחות פחות נעימים, עניין הדורש מאיתנו לתחזק אותו באופן קבוע ולעיתים קרובות. פעולות התחזוקה של חדר השירותים עשויות להיות מייגעות וכמו כן לעלות לנו בזמן יקר ובכסף, עניין שלעיתים קרובות, מחייב אותנו למצוא פתרונות בישום לחדרי שירותים נוחים יותר. לפניכם כל מה שחשוב לדעת על בישום לחדרי שירותים.

    מדוע כל כך חשוב להקפיד על בישום לחדרי שירותים?
    חשוב מאוד להבין כי חוש הריח הינו חוש רגיש ואינטואיטיבי במיוחד. חוש זה עשוי להעביר בנו שלל תחושות – חלקן טובות, וחלקן פחות טובות. כאשר אנו מריחים ריח שאנו מתייגים כ"רע", הגוף שלנו נכנס אוטומטית למצב של מגננה, שכן תפקידם העיקרי של החושים הוא להתריע לנו על סכנות ולעזור לנו לקרוא את הסביבה שלנו בצורה טובה יותר. עניין זה יוצר מצב בו ריח לא נעים עשוי לגרום לנו לחוש תחושות קשות של סלידה, בחילה ועוד, ובקרב אנשים מסוימים – ריחות לא נעימים אף עלולים לעודד הקאה. מסיבה זו, חשוב מאוד להקפיד על בישום לחדרי שירותים. סיבה נוספת וחשובה לא פחות לשמור על חדר השירותים מבושם, היא האנשים אשר אותם אנו מארחים בביתנו. חשוב להבין כי ריחות לא נעימים בבית בכלל, ובחדר השירותים בפרט, עלולים לגרום לאנשים להסיק דברים שליליים על בעל הבית ולשער השערות שאינן תמיד נכונות.

    אילו פתרונות בישום לחדרי שירותים קיימים?
    עבור חדרי שירותים, קיימים שלל פתרונות בישום. להלן כמה מהנפוצים ביותר שבהם:
    • ספריי ריח – ספריי ריח הינו ודאי אחד מהפתרונות הנפוצים ביותר של בישום לחדרי שירותים. מדובר בספריי פשוט, אותו ניתן להתיז לחלל החדר. ספריי זה לרוב יגיע במגוון של ריחות שונים.
    • פוטפורי – פוטפורי הוא מעין תערובת של פרחים, עלים ועשבים ריחניים יבשים. תערובת זו מפיצה ריח נעים לחלל החדר במשך מספר ימים רצופים.
    • שקיות סבון – שקיות סבון הינן מעין שקיות בד עדינות, בהן קיימת תערובת של סבונים ריחניים. בדומה לפוטפורי, גם שקיות אלה מפיצות ריח נעים לחלל החדר, אך עם זאת, ריח זה נעלם לאחר כמספר ימים.
    • מטהר אוויר חשמלי או אלקטרוני – מטהר אוויר חשמלי או אלקטרוני, הוא כנראה אחד מפתרונות הבישום לחדרי שירותים היעילים ביותר. מדובר במכשיר חכם, אשר תפקידו להפיץ ריח נעים בחלל החדר במשך כל שעות היממה. באופן זה, ניתן לשמור על חדר השירותים נקי ומבושם תמיד, מבלי שנצטרך להתעסק בבישום החלל על בסיס יומיומי.

    מפיץ ריח בהתזה

    מפיץ ריח בהתזה

    מפיץ ריח באמצעות שמן

    מפיץ ריח באמצעות שמן

    מפיץ ריח חשמלי

    מפיץ ריח חשמלי

    מערכת ריח לשטחים גדולים

    מערכת ריח לשטחים גדולים

    מפיץ ריח חשמלי לרכב

    מפיץ ריח חשמלי לרכב

    מערכת ריח מקצועית

    מערכת ריח מקצועית

    מערכת ריח מרכזית

    מערכת ריח מרכזית

    תמציות בושם שמן

    תמציות בושם שמן