חייגו עכשיו
מלאו פרטים ונחזור אליכם עם הצעה משתלמת או חייגו 1-700-557-400

     

    מפיצי ריח אוטומטים

    כולנו מכירים את הספריי הפשוט אשר אותו אנו רוכשים לחדר השירותים. מדובר בספריי רגיל לחלוטין, עליו אנו לוחצים בכל פעם שאנו מעוניינים לנטרל ריחות לא נעימים, או מעוניינים להפיץ בחדר השירותים ריח נעים יותר. בדרך כלל, מדובר בבישום לא איכותי במיוחד, אשר יוצר ריח חזק מאוד בחדר השירותים. לספריי זה היתרונות שלו, אך לצידם גם קיימים מספר חסרונות בלתי מבוטלים, כמו למשל חוסר היכולת לשלוט על כמות הבושם שיוצאת מהספריי והעיסוק התמידי בבישום חלל החדר. כיום, לחסרונות אלה ועוד קיים פתרון פשוט ביותר, בדמות מפיצי ריח אוטומטיים. לפניכם כל מה שצריך לדעת בנושא.

    מהם מפיצי ריח אוטומטים וכיצד הם שונים מספריי הריח הפשוט?
    מפיצי ריח אוטומטיים הינם מעין מכשירים קטנים, פשוטים אך מתוחכמים להפליא, אשר מטרתם היחידה היא להפיץ ספריי ריח לחלל החדר בכל מספר דקות או שעות, לפי בחירת המשתמש. המכשיר עצמו מורכב כך שהוא מכיל מקום ייעודי להכנסת ספריי ריח, מקום מיוחד לסוללות וכפתור, שמטרתו לשלוט על תדירות השפרצת הבישום לחלל החדר. בדרך כלל, מכשירים אלה יגיעו עם מעין חור או וו מיוחד, באמצעותו ניתן יהיה לתלות את המכשיר בכל מקום שנרצה. כך, שומר המכשיר על החלל בו הוא נמצא מבושם, ריחני ונעים, וזאת מבלי להכביד עליו בריחות חזקים במיוחד – שכן כמות הספריי המופצת לחלל החדר הינה כמות קטנה ומדודה. ספריי ריח רגיל, לעומת זאת, דורש מאיתנו התעסקות יומיומית, מקום אחסון ועוד, ואינו שומר על החלל מבושם וריחני תמיד.

    מהיכן ניתן לרכוש מפיצי ריח אוטומטים?
    מפיצי ריח אוטומטים ניתן לרכוש כמעט מכל סופר או פארם, אך עם זאת, לא כל מפיצי הריח הללו הינם בהכרח מפיצי ריח טובים ואיכותיים. רכישת מפיץ ריח אוטומטי איכותי, שלא יצרוך הרבה חשמל ושישחרר כמות מדודה של ספריי לחלל החדר, לרוב תיעשה בבתי עסק המתמחים בייצור, שיווק או מכירה של מפיצי ריח אוטומטים. באופן זה, נוכל לוודא כי אכן קיבלנו את התמורה המלאה לכסף שלנו.

    מה יש לקחת בחשבון בעת רכישת מפיצי ריח אוטומטים?
    בעת רכישת מפיצי ריח אוטומטים, יש לקחת בחשבון את איכות המכשיר, את סוגי ספריי הריח המתאימים לו (רצוי אף להריח חלק מהם, על מנת לוודא שיש מספיק סוגי ספריי שאנו מתחברים אליהם ונוכל לרכוש), את גודלו ואת משקלו. באופן זה, נוכל להבטיח כי נרכוש את מפיץ הריח האוטומטי שיתאים לנו באופן אופטימלי.

    מפיץ ריח בהתזה

    מפיץ ריח בהתזה

    מפיץ ריח באמצעות שמן

    מפיץ ריח באמצעות שמן

    מפיץ ריח חשמלי

    מפיץ ריח חשמלי

    מערכת ריח לשטחים גדולים

    מערכת ריח לשטחים גדולים

    מפיץ ריח חשמלי לרכב

    מפיץ ריח חשמלי לרכב

    מערכת ריח מקצועית

    מערכת ריח מקצועית

    מערכת ריח מרכזית

    מערכת ריח מרכזית

    תמציות בושם שמן

    תמציות בושם שמן