חייגו עכשיו
מלאו פרטים ונחזור אליכם עם הצעה משתלמת או חייגו 1-700-557-400

     

    מפיצי ריח לשירותים

    חדר השירותים הינו, ללא הספק, החדר שבו הכי חשוב להשקיע כאשר אנו מנקים את הבית. מדובר בחדר אשר מטבעו, מושך אליו ריחות לא נעימים ולכלוך. על מנת להפוך את חדר השירותים למקום שנעים יותר לשהות בו, יש לדאוג להשתמש במפיצי ריח לשירותים, שיוכלו לבשם את חדר השירותים באופן אפקטיבי ולנטרל ריחות לא נעימים. להלן כל מה שצריך לדעת על מפיצי ריח לשירותים – לגזור ולשמור.

    אילו סוגי מפיצי ריח לשירותים קיימים בשוק?
    בשל הצורך התמידי בהם, בשוק קיים מגוון גדול ביותר של מפיצי ריח לשירותים – חלקם איכותיים יותר וחלקם פחות. להלן כמה סוגים נפוצים של מפיצי ריח לשירותים:
    • סבונים ריחניים – מדובר בסבונים אשר ניתן לרכוש לרוב בשקיות בד קטנות. השקית מפיצה ריח לחלל החדר במשך מספר ימים.
    • תערובת פרחים יבשים – או בשמה האחר: "פוטפורי". מדובר בתערובת בשמים, המורכבת לרוב מעלים, פרחים יבשים, תבלינים ועשבים שונים. התערובת תגיע לרוב בשקית או בצנצנת, ובדומה לשקיות הסבונים הריחניים, גם תערובת זו תפיץ ריח נעים לחלל החדר במשך מספר ימים.
    • מטהרי אוויר – כולנו מכירים את מטהרי האוויר הידניים: מדובר במיכל ספריי פשוט, אשר באמצעות לחיצה עליו, אנו יכולים לבשם את החדר. כיום, קיימים בשוק מכשירי טיהור אוויר מתוחכמים יותר, חשמליים או אלקטרוניים, המשמשים כמפיצי ריח נהדרים לשירותים. כל שיש לעשות על מנת להשתמש בהם, הוא להחליף את ספריי הריח כשהוא נגמר (אחת לכמה חודשים).

    מהי הדרך הטובה ביותר לבחור מפיצי ריח לשירותים?
    כפי שניתן לראות, בחירת מפיצי ריח לשירותים היא אינה משימה קלה. עם זאת, ניתן להפוך את המשימה להרבה פחות מורכבת באמצעות כלל פשוט: יש לבחון כל מוצר במשוואה של תועלת לעומת מחיר. כך, למשל, מחירן של שקיות סבון ריחני יהיה לרוב גבוה, אך בפועל, הריח שהן יפיצו לחלל חדר השירותים יחזיק מעמד במשך מספר ימים בודדים – עניין שיאלץ אותנו לרכוש שקית סבון חדשה לעיתים תכופות. פרט לעובדה ששיטה זו אינה משתלמת כלכלית, מדובר גם בהתעסקות בלתי פוסקת בבישום חדר השירותים. על מנת לבחור במפיצי ריח יעילים לשירותים, יש לבחור במוצר אשר מסוגל להפיץ ריח לשירותים במשך כל שעות היממה, תוך התחשבות בבלאי שלו. מפיצי ריח אלקטרוניים או חשמליים לשירותים לרוב יתאפיינו בבלאי נמוך במיוחד, וביכולת לבשם את החדר באופן אפקטיבי בכל שעות היממה, ולכן, כיום, הם מהווים את מפיצי הריח המשתלמים והנוחים ביותר לחדר השירותים.

    מפיץ ריח בהתזה

    מפיץ ריח בהתזה

    מפיץ ריח באמצעות שמן

    מפיץ ריח באמצעות שמן

    מפיץ ריח חשמלי

    מפיץ ריח חשמלי

    מערכת ריח לשטחים גדולים

    מערכת ריח לשטחים גדולים

    מפיץ ריח חשמלי לרכב

    מפיץ ריח חשמלי לרכב

    מערכת ריח מקצועית

    מערכת ריח מקצועית

    מערכת ריח מרכזית

    מערכת ריח מרכזית

    תמציות בושם שמן

    תמציות בושם שמן