חייגו עכשיו
מלאו פרטים ונחזור אליכם עם הצעה משתלמת או חייגו 1-700-557-400

     

    ספריי ריח אוטומטי

    ספריי ריח אוטומטי מהווה את אחד הפתרונות הטובים והיעילים ביותר לבישום חללים. בניגוד לספריי ריח ידני, ספריי ריח אוטומטי קיים כחלק ממכשיר קטן וקל, אשר דואג לבשם את החדר בכל מספר דקות או שעות – בהתאם להגדרות המשתמש. ספריי ריח אוטומטי מאפשר לנו לשהות בחלל מבושם באופן עדין בכל שעות היממה, עניין החוסך מאיתנו את ההתעסקות הבלתי פוסקת בבישום החלל ובנטרול ריחות לא נעימים. לפניכם כל מה שצריך לדעת על ספריי ריח אוטומטי – לגזור ולשמור.

    כיצד פועל ספריי ריח אוטומטי?
    לספריי ריח אוטומטי מנגנון מתוחכם, אך יחד עם זאת, פשוט. במרבית מכשירי ספריי הריח האוטומטיים קיימת מעין "דלת" בקדמת המכשיר, אשר מאחוריה ניתן למקם ספריי ריח לבחירתנו. בגב המכשיר לרוב יהיה מקום לסוללות – במרבית המקרים, מדובר ב- 2-4 סוללות אצבע פשוטות. בנוסף, מרבית מכשירי ספריי הריח האוטומטיים יכילו כפתור – מעין ווסת, שדרכו ניתן לשלוט על התדירות בה מופץ ספריי הריח לחלל החדר. כך, למשל, ניתן לקבוע שהמכשיר יפיץ בישום לחלל החדר בכל 10 דקות (מתאים בעיקר לחללים גדולים), חצי שעה, שעה ועוד. בחלק מהמכשירים יהיה קיים כפתור נוסף, אשר באמצעות לחיצה עליו, ניתן יהיה להפיץ ספריי ריח לחלל החדר באופן יזום. יש לציין כי המכשיר הינו מכשיר קל וקטן יחסית, כך שניתן למקם או לתלות אותו כמעט בכל מקום בחלל החדר. בנוסף, המכשיר אינו צורך חשמל רב, עניין החוסך מאיתנו את הצורך להחליף את הסוללות במכשיר לעיתים תכופות.

    היכן ניתן להתקין ספריי ריח אוטומטי?
    ספריי ריח אוטומטי ניתן להתקין בכל חדר ובכל חלל. בעוד שבעבר, היה נהוג לרסס ספריי ריח אך ורק בחדרי שירותים, הרי שכיום, ניתן לבשם כל חלל באמצעות ספריי ריח אוטומטי, מבלי שנחוש כי אנו נמצאים בבית שימוש מבושם – בעיקר תודות למגוון הרחב של סוגי ספריי הריח שקיימים בשוק. עניין זה מאפשר לנו להתקין ספריי ריח אוטומטי בחדרי מגורים, חדרי שינה, בתי שימוש, עסקים, משרדים ואף חנויות. היתרון המשמעותי ביותר של ספריי הריח הוא שהוא מבשם את החלל מבלי להכביד על החדר בריחות, עניין המאפשר לנו לנטרל ריחות לא טובים מבלי להעמיס בריח אחר (מתאים מאוד לאנשים שרגישים לריחות). יתרון נוסף של ספריי הריח הוא שניתן, כאמור, לשלוט על עוצמת ותדירות הריח באמצעות כפתור פשוט, או אף לכבות את המכשיר לחלוטין. כך, יכול כל משתמש להתאים לעצמו את עוצמת הריח ותדירות הפצתו באופן אינדיבידואלי לחלוטין.

    מפיץ ריח בהתזה

    מפיץ ריח בהתזה

    מפיץ ריח באמצעות שמן

    מפיץ ריח באמצעות שמן

    מפיץ ריח חשמלי

    מפיץ ריח חשמלי

    מערכת ריח לשטחים גדולים

    מערכת ריח לשטחים גדולים

    מפיץ ריח חשמלי לרכב

    מפיץ ריח חשמלי לרכב

    מערכת ריח מקצועית

    מערכת ריח מקצועית

    מערכת ריח מרכזית

    מערכת ריח מרכזית

    תמציות בושם שמן

    תמציות בושם שמן