חייגו עכשיו
מלאו פרטים ונחזור אליכם עם הצעה משתלמת או חייגו 1-700-557-400

     

    ספריי ריח למשרד

    משרדים מהווים את הפנים של בית העסק. בשל העובדה כי המשרד מהווה לרוב את הכתובת היחידה דרכה ניתן לפנות לעסק, את המשרד פוקדים לקוחות רבים על בסיס יומיומי. עניין זה מחייב את המשרד למידה רבה של ייצוגיות ושמירה על משרד נעים ומזמין ככל הניתן, שכן משרד מוזנח או לא נעים, עלול להשליך על האופן בו תופסים הלקוחות את העסק כולו. להלן מספר דרכים יעילות ביותר להציע חזות מקצועית ונעימה בכל משרד שהוא.

    צוות שירותי
    כולנו נהנים לקבל שירות טוב כאשר אנו מגיעים לבית עסק כלשהו, ולעיתים קרובות, שירות רע עשוי לגרום לנו להפסיק לעשות עסקים עם אותו בית עסק או משרד לאלתר. מסיבה זו, חשוב מאוד להקפיד על רמת השירות במשרד, וכמו כן להיות כמה שיותר קשובים ללקוחות ולצרכים שלהם.

    סדר, ארגון וניקיון
    סדר, ארגון וניקיון הם עניין שאין להקל בו ראש בשום אופן, באף בית עסק. כאשר בית העסק מבולגן או מלוכלך, הוא לרוב ייתפס כמאוד לא מקצועי ולא מגובש, עניין שיגרום ללקוחות רבים להפסיק את העסקים עם אותו משרד. חשוב מאוד להקפיד על ניקיון המשרד באופו יומיומי – ובכלל זה ניגוב אבק ושטיפה קלה, וכמו כן על הסדר והארגון של כל החדרים והעמדות הקיימים במשרד.

    ספריי ריח למשרד
    על אף שניקיון המשרד היא פעולה שאין לדלג עליה בשום אופן ושמטרתה, בין היתר, הינה לייצר ריח נעים במשרד, חשוב מאוד להבין כי במקרים רבים – הריח המופץ במשרד לא תלוי בנו, ויותר תלוי בגורמים חיצוניים, כמו למשל פחי זבל בקרבת מקום ותנועה ערה במשרד. מסיבה זו, יש להקפיד לבשם את המשרד באופן עדין, כך שהוא תמיד יהיה ריחני ומזמין. הדרך היעילה, הקלה והפשוטה ביותר לעשות זאת הינה באמצעות ספריי ריח למשרד, רצוי אוטומטי. מדובר במכשיר יעיל מאוד, קטן, שאינו דורש כלל תחזוקה, אינו גורר עמו הוצאות כספיות גדולות, ויכול בפוטנציה לשדרג את האופן בו לקוחות תופסים את המשרד פלאים. את המכשיר ניתן למקם בכל אזור במשרד, ואף לתלות אותו, כך שאיש לא יראה אותו או יחוש בו. המכשיר פועל כך שהוא מתיז כמות מדודה של ספריי ריח למשרד בזמנים קצובים, על פי הגדרות המשתמש, וכך מותיר את החדר מבושם ורענן. עניין זה הופך את המשרד לנעים יותר עבור השוהים בו, וכך למעשה ממתג אותו כאיכותי יותר בעיני לקוחות.

    מפיץ ריח בהתזה

    מפיץ ריח בהתזה

    מפיץ ריח באמצעות שמן

    מפיץ ריח באמצעות שמן

    מפיץ ריח חשמלי

    מפיץ ריח חשמלי

    מערכת ריח לשטחים גדולים

    מערכת ריח לשטחים גדולים

    מפיץ ריח חשמלי לרכב

    מפיץ ריח חשמלי לרכב

    מערכת ריח מקצועית

    מערכת ריח מקצועית

    מערכת ריח מרכזית

    מערכת ריח מרכזית

    תמציות בושם שמן

    תמציות בושם שמן