חייגו עכשיו
מלאו פרטים ונחזור אליכם עם הצעה משתלמת או חייגו 1-700-557-400

     

    מפיצי ריח חשמליים

    חלל מבושם ונעים הוא דבר שכולנו מעוניינים בו, אך משום מה מתקשים או מתעצלים לבצע. בעוד שבעבר, בשביל חלל מבושם ונקי נדרשנו לבצע שלל פעולות שונות – ובכלל זה ניקיון יסודי של החלל, התזת בושם או ספריי ריח ועוד, הרי שכיום, שמירה על חדר, משרד או חנות ריחניים ונעימים היא בהחלט עניין של מה בכך. לפניכם הדרך הטובה, הקצרה והיעילה ביותר לעשות זאת.

    למה כל כך חשוב להקפיד על ריח טוב בכל חלל בו אנו נמצאים?
    לחוש הריח השפעה רבה על בריאותנו – הן הנפשית והן הפיזית. כאשר אנו מריחים ריח לא נעים, פרט לעובדה שמדובר במצב מעיק שמקשה עלינו, אנו גם לרוב נחוש תחושות פיזיות לא נעימות. תחושות אלה יכולות לנוע מסלידה פשוטה, ועד לתחושות של בחילה קשה ואף הקאות. גם כאשר אנו מאוד מקפידים לשמור על הנקיון, אנו לעיתים קרובות לא יכולים לשלוט על הריח המופץ בחדר בהכרח. במצבים רבים, הריח הרע דווקא מגיע לחלל החדר בשל גורמים חיצוניים – כמו למשל פחי זבל מחוץ לבית, למשרד או לחנות, זיהום אוויר ועוד. על מנת שנוכל להותיר את החדר מבושם גם בתנאים כאלה, יש לנקוט בפעולות תחזוקה וניקיון קבועות, או לחילופין, להשתמש במפיצי ריח חשמליים.

    מפיצי ריח חשמליים – שמירה על חלל ריחני ונעים בכל שעות היממה
    מפיצי ריח חשמליים מהווים פתרון בישום נפלא עבור כל חלל. בעוד שבעבר חדרי השירותים היו נחלתם העיקרית של מפיצי ריח, הרי שכיום, תודות להתפתחויות בתחום, ניתן להתקין מפיצי ריח חשמליים בכל חדר – חדרי שינה, סלון, משרד וחנויות. מפיצי ריח חשמליים פועלים כך שהם משחררים בישום עדין ומדוד לחלל החדר, בכל מספר דקות או שעות (לפי בחירת המשתמש). באופן זה, נחסך מהמשתמש הצורך לבשם את החדר או לנטרל ריחות לא נעימים באמצעים אחרים, ידניים, העולים לו בזמן רב וכסף. בניגוד לשיטות אלה, כל שנדרש מאיתנו לעשות במפיצי ריח חשמליים, הוא פשוט להחליף את ספריי הריח כאשר הוא נגמר.

    היכן רוכשים ספריי ריח למפיצי ריח חשמליים?
    קיימות חנויות רבות מהן ניתן לרכוש ספריי ריח למפיצי ריח חשמליים, כאשר הדבר החשוב ביותר שיש לתת עליו את הדעת הוא ההתאמה למכשיר. בדרך כלל, עבור כל סוג של מפיץ ריח חשמלי קיימים סוגי ספריי ריח שונים שמותאמים לו במיוחד. באופן זה, ניתן למצוא בקלות את הניחוח האידיאלי והמתאים ביותר עבורנו.

    מפיץ ריח בהתזה

    מפיץ ריח בהתזה

    מפיץ ריח באמצעות שמן

    מפיץ ריח באמצעות שמן

    מפיץ ריח חשמלי

    מפיץ ריח חשמלי

    מערכת ריח לשטחים גדולים

    מערכת ריח לשטחים גדולים

    מפיץ ריח חשמלי לרכב

    מפיץ ריח חשמלי לרכב

    מערכת ריח מקצועית

    מערכת ריח מקצועית

    מערכת ריח מרכזית

    מערכת ריח מרכזית

    תמציות בושם שמן

    תמציות בושם שמן