חייגו עכשיו
מלאו פרטים ונחזור אליכם עם הצעה משתלמת או חייגו 1-700-557-400

     

    מטהר אוויר למשרד

    משרד, גדול כקטן, הינו בית עסק לכל דבר. ככזה, במשרד יהיו עובדים, ובדרך כלל גם יגיעו לקוחות לפגישות שונות או למטרות התרשמות כללית. עניין זה מחייב את המשרד למידה רבה של ייצוגיות – הן לצרכי רווחת העובדים, והן על מנת להותיר רושם חיובי על לקוחות. כאשר המשרד מוזנח, מלוכלך או מריח רע, הרושם הראשוני שיווצר מבית העסק הוא שמדובר בעסק לא רציני, לא אחראי או חמור מכך – כזה שמזלזל בעובדים ובלקוחות שלו. מסיבה זו, קיימת חשיבות גדולה לשמור על ייצוגיות המשרד, הן ויזואליות והן בשאר הרמות, כאשר הבולטת והעיקרית שבהן היא הריח המופץ במשרד.

    מדוע חשוב כל כך להקפיד על ריח נעים במשרד?
    חוש הריח הינו חוש אינטואיטיבי למדיי, ובקרב מרבית האנשים, מדובר גם בחוש מפותח למדיי, שיכול בקלות לזהות ריחות "מוזרים" או פחות נעימים. כאשר משהו מריח לנו "רע", אנו לרוב נוטים לתייג אותו כמלוכלך, מגעיל וככזה שלא כדאי לגעת בו או להתקרב אליו. משרד שאינו מריח טוב, תהיה הסיבה אשר תהיה (זיהום אוויר חיצוני, פחי זבל בקרבת מקום וכדומה), אוטומטית יצטייר לנו כמלוכלך, לא מושקע, לא רציני ולא נעים. פרט לעובדה שמשרד שאינו מריח טוב עושה רושם רע על הלקוחות שלו, מדובר גם בסביבת עבודה מאוד לא נעימה עבור עובדי המשרד, שנאלצים לסבול את הריח במשך כל שעות העבודה. בעוד שאנשים רבים חשים כי הקפדה יתרה על ניקיון המשרד והריחות המופצים ממנו כרוכה בהוצאות כספיות לא מבוטלות, הרי שהמציאות דווקא רחוקה מכך. הפצת ריח נעים ונקי במשרד אינה גוררת עמה הוצאות כספיות כבדות כלל. למעשה, כל שיש לעשות, הוא להתקין מטהר אוויר למשרד.

    מהו מטהר אוויר למשרד?
    מטהר אוויר למשרד הינו מעין מכשיר קטן, לרוב חשמלי או אלקטרוני, אשר מפיץ ספריי ריח נעים לחלל החדר בכל מספר שעות או דקות (בהתאם להגדרות שנקבעות מראש על ידי המשתמש). באופן זה, ניתן לשמור על חלל המשרד מבושם וריחני, מבלי להכביד עליו בריחות או להיגרר להוצאות כספיות גבוהות. התקנת מטהר אוויר למשרד הינה משימה פשוטה ביותר – כל שיש לעשות הוא לרכוש את המכשיר וספריי ריח לבחירתנו, להכניס לגב המכשיר סוללות ולבחור בכל כמה זמן תשוחרר מנת ספריי לחלל החדר. בשל גודלו הקטן ומשקלו הנמוך, את המכשיר ניתן להניח כמעט בכל פינה במשרד, או לחילופין לתלות אותו בפינות החדר (או בכל אזור אחר בו תבחרו).

    מפיץ ריח בהתזה

    מפיץ ריח בהתזה

    מפיץ ריח באמצעות שמן

    מפיץ ריח באמצעות שמן

    מפיץ ריח חשמלי

    מפיץ ריח חשמלי

    מערכת ריח לשטחים גדולים

    מערכת ריח לשטחים גדולים

    מפיץ ריח חשמלי לרכב

    מפיץ ריח חשמלי לרכב

    מערכת ריח מקצועית

    מערכת ריח מקצועית

    מערכת ריח מרכזית

    מערכת ריח מרכזית

    תמציות בושם שמן

    תמציות בושם שמן