חייגו עכשיו
מלאו פרטים ונחזור אליכם עם הצעה משתלמת או חייגו 1-700-557-400

     

    מטהר אוויר לשירותים

    מטהר אוויר לשירותים מהווה מוצר של חובה בכל בית, אך לא רק בבתים פרטיים. למעשה, מטהר אוויר לשירותים ניתן ורצוי להתקין בכל בית שימוש – במשרד, בחנויות ובכל מקום בו קיים חדר שירותים. על מנת שנוכל לנטרל ריחות רעים בחדר השירותים ביעילות, מומלץ מאוד לבחור במטהר אוויר איכותי לשירותים – כזה שיכול להותיר את החדר ריחני ורענן, מבלי להעמיס עליו בריחות או ליצור את הריח המבושם המוגזם שקיים בבתי שימוש רבים. לפניכם כל מה שחשוב לדעת בנושא.

    איזה מטהר אוויר לשירותים מומלץ לרכוש?
    בשוק קיימים מגוון של מטהרי אוויר לשירותים, ומגוון של פתרונות בישום. חלק מהם יעילים יותר וחלק פחות, אך המוצר האיכותי ביותר, לרוב יהיה מטהר אוויר לשירותים שעובד על בסיס חשמלי או אלקטרוני. מדובר במטהרי אוויר אשר אליהם מכניסים מיכל לחץ של ספריי ריח, ומטהר האוויר מפיץ כמות מדודה של ספריי לחלל החדר בכל מספר שעות או דקות – לבחירת המשתמש (רצוי לתכנת זאת כתלות בגודל חדר השירותים ותדירות השימוש בו). באופן זה, חדר השירותים נותר מבושם בכל שעות היממה והריחות הרעים מנוטרלים באופן קבוע.

    מה יש לקחת בחשבון בעת רכישת מטהר אוויר חשמלי לשירותים?
    בעת רכישת מטהר אוויר חשמלי לשירותים, יש לקחת בחשבון מספר פרמטרים עיקריים:
    • גודל המכשיר – מטהרי אוויר חשמליים או אלקטרוניים, לרוב מגיעים במגוון של גדלים, צורות ועיצובים. באופן כללי, כדאי מאוד לקנות מטהר אוויר חשמלי תוך התחשבות בחדר השירותים שבו אנו רוצים להתקין את המכשיר. כך, למשל, עבור חדרי שירותים קטנים במיוחד אין צרוך לרכוש מטהר אוויר ענק, ולהיפך – מטהר אוויר קטן, יתקשה לשמור על חלל ענק מבושם וריחני בכל שעות היממה.
    • סוגי ספריי הריח שניתן לרכוש – בשוק קיימים מגוון של סוגי מטהר אוויר לשירותים, אליהם מותאמים מגוון סוגים של ספריי ריח. לפני שאנו בוחרים את הפירמה או הדגם, רצוי לוודא כי למכשיר הספציפי שאותו אנו מעוניינים לרכוש יש היצע גדול של סוגי ספריי ריח, שאנו מתחברים אליהם ואוהבים אותם.
    • עלות המכשיר – מחירו של מטהר אוויר לחשמלי לא אמור להיות גבוה במיוחד. עם זאת, רצוי גם לא לרכוש את הדגמים הזולים ביותר, שכן אלה לרוב יהיו הרבה פחות עמידים ואיכותיים.
    • סוג הסוללות אותן יש להכניס למכשיר – רצוי לברר כיצד עובד מכשיר המטהר אוויר לשירותים אשר אותו אנו מעוניינים לרכוש, על מנת שלא נצטרך להסתבך בהמשך עם השגת סוגי סוללות נדירים יותר.

    מפיץ ריח בהתזה

    מפיץ ריח בהתזה

    מפיץ ריח באמצעות שמן

    מפיץ ריח באמצעות שמן

    מפיץ ריח חשמלי

    מפיץ ריח חשמלי

    מערכת ריח לשטחים גדולים

    מערכת ריח לשטחים גדולים

    מפיץ ריח חשמלי לרכב

    מפיץ ריח חשמלי לרכב

    מערכת ריח מקצועית

    מערכת ריח מקצועית

    מערכת ריח מרכזית

    מערכת ריח מרכזית

    תמציות בושם שמן

    תמציות בושם שמן