חייגו עכשיו
מלאו פרטים ונחזור אליכם עם הצעה משתלמת או חייגו 1-700-557-400

     

    מטהר אוויר אלקטרוני

    כולנו מכירים היטב את חשיבותם של מטהרי האוויר. מטרתם העיקרית היא לנטרל ריחות לא נעימים, וכמו כן גם להפיץ ריח נעים ועדין בחדר. רובנו מכירים את מטהרי האוויר אותם מתקינים בחדרי שירותים – בין אם שמדובר במטהרי אוויר ידניים (כמו תרסיסי ריח שונים) ובין שמדובר במטהר אוויר אלקטרוני או חשמלי, הפועל לרוב באמצעות סוללות ומפזר לחלל החדר ריח נעים בכל מספר דקות או שעות, לפי הגדרת המשתמש. על אף מה שנהוג לחשוב, מטהר אוויר אלקטרוני ניתן להתקין בכל חדר בבית, במשרד ואף בבתי עסק כמו חנויות. רבים מסתייגים מרעיון זה, שכן הם מפחדים שחלל החדר יריח כמו בית שימוש מבושם. עם זאת, כדאי לדעת כי כיום, קיימים סוגים רבים של מטהר אוויר אלקטרוני, שביכולתם להפוך כל חדר לריחני ונעים, מבלי להעמיס בריח או לגרום לשוהים בחדר לחוש כי הוא מבושם יתר על המידה. לפניכם כל מה שצריך לדעת בנושא.

    מה זה מטהר אוויר אלקטרוני והיכן ניתן להתקין אותו?
    מטהר אוויר אלקטרוני הוא מעין מכשיר, קטן יחסית, אותו ניתן לתלות או להניח בחלל החדר. במרבית המקרים, לא ניתן יהיה להבחין במטהר האוויר האלקטרוני – בעיקר בשל העובדה שהוא אינו תופס מקום רב ואינו בולט במיוחד. לרוב, מטהרי אוויר אלקטרוניים יפעלו באמצעות סוללות (שתיים עד ארבע סוללות אצבע רגילות) אותן יש להכניס למקום ייעודי בגב המכשיר. לרוב, לא נידרש להחליף סוללות במשך זמן רב במיוחד (עד חצי שנה ואף יותר), שכן המכשיר אינו צורך חשמל רב. בחזית המכשיר לרוב תהיה מעין "דלת" קטנה, אשר מאחוריה קיים מקום ייעודי לספריי הריח. במרבית מטהרי האוויר האלקטרוניים יהיה מעין טיימר או ווסת, באמצעותו ניתן לקבוע בכל כמה דקות או שעות יותז ספריי ריחני לחלל החדר. באופן זה, ניתן לשמור על החלל מבושם וריחני, מבלי שנידרש להשקיע בכך דבר.

    מהם היתרונות של מטהר אוויר אלקטרוני?
    למטהר אוויר אלקטרוני יתרונות רבים, כאשר הבולטים שבהם הם:
    • חיסכון בכסף – בניגוד לתכשירי ניקוי וריח יקרים, מטהר אוויר אלקטרוני אינו דורש דבר פרט להחלפת ספריי הריח כשהוא נגמר (אחת לחודש, בשימוש תדיר) וסוללות פשוטות.
    • חיסכון בזמן ובהתעסקות – מטהר אוויר אלקטרוני אינו דורש מאיתנו התעסקות מתמדת בבישום החדר. הוא למעשה עובד לבד, עניין העשוי לחסוך לנו זמן רב.
    • חלל מבושם וריחני, אך לא יתר על המידה – בניגוד לספריי ריח ידני, מטהר אוויר אלקטרוני מתיז לחלל החדר כמות מדודה של בושם, וכך לא מכביד על החלל.

    מפיץ ריח בהתזה

    מפיץ ריח בהתזה

    מפיץ ריח באמצעות שמן

    מפיץ ריח באמצעות שמן

    מפיץ ריח חשמלי

    מפיץ ריח חשמלי

    מערכת ריח לשטחים גדולים

    מערכת ריח לשטחים גדולים

    מפיץ ריח חשמלי לרכב

    מפיץ ריח חשמלי לרכב

    מערכת ריח מקצועית

    מערכת ריח מקצועית

    מערכת ריח מרכזית

    מערכת ריח מרכזית

    תמציות בושם שמן

    תמציות בושם שמן