חייגו עכשיו
מלאו פרטים ונחזור אליכם עם הצעה משתלמת או חייגו 1-700-557-400

     

    מטהר אוויר לחנויות

    חנויות הינן בתי עסק לכל דבר, וככאלה, מטרתן העיקרית הינה למשוך אליהן כמה שיותר לקוחות, למתג ולשווק את בית העסק. על מנת למשוך לקוחות רבים יותר לחנות ולשמור על הלקוחות הקבועים שלה, על החנות למצוא מעין "גימיק", או לכל הפחות להיות נעימה ביותר – כזו שאנשים ירצו וייהנו לשהות בה. עניין זה יבטיח את שימור הלקוחות הקיימים, ובד בבד יסייע לבית העסק למשוך אליו קונים נוספים. להלן דרך יצירתית במיוחד לעשות זאת.

    שיווק ומיתוג באמצעות חוש הריח
    שיווק ומיתוג הם דבר שכל בית עסק זקוק לו – גדול כקטן. ישנן דרכים מגוונות ביותר לשווק את בית העסק, אך חשוב לזכור כי שיווק אגרסיבי או "ברור" מדיי, לרוב ייצור את המטרה ההפוכה בקרב הלקוחות ויגרום להם דווקא להתרחק מהחנות, או חמור מכך – לחוש סלידה כלפיה (מרבית האנשים אינם אוהבים פעולות שיווק ומיתוג אגרסיביות). מסיבה זו, יש למצוא דרכים יעילות, עדינות ובלתי מורגשות למתג ולשווק את בית העסק. אחת הדרכים היעילות ביותר לעשות זאת הינה באמצעות חוש הריח. חוש הריח הינו חוש אינטואיטיבי, שביכולתו להשפיע על אנשים ועל רגשותיהם. באמצעות ריח, ניתן למתג כמעט כל בית עסק. כך, לדוגמא, בתי עסק המוכרים ציוד גלישה או בגדי ים, יוכלו לבחור לבשם את חלל החנות בריח אוקיינוס או ים. באופן זה, תדמית החנות תתחזק, והיא תמותג כחנות איכותית המוכרת ציוד המתקשר לים או לבריכה.

    כיצד ניתן למתג את החנות באמצעות ריח?
    הדרך היעילה והזולה ביותר למתג את החנות באמצעות ריח, הינה על ידי התקנת מטהר אוויר לחנויות. מדובר במעין מכשיר קטן וחכם, המשפריץ ספריי ריחני לחלל החדר בכל מספר דקות או שעות (על פי העדפת המשתמש).

    היתרונות של מיתוג באמצעות מטהר אוויר לחנויות
    למיתוג חנות באמצעות מטהר אוויר לחנויות יש יתרונות רבים. להלן העיקריים שבהם:
    • מיתוג עדין ובלתי מורגש – מיתוג באמצעות ריח הינו מיתוג עדין ובלתי מורגש. מרבית האנשים כלל לא יחושו כי קיימת פעולת מיתוג כלשהי בחנות, אלא רק יחושו נעים יותר לשהות בחלל.
    • אינטואיטיביות – היות וחוש הריח הינו חוש אינטואיטיבי למדיי, ביכולתי להעביר באנשים תחושות כלשהן. כאשר אנשים מריחים ניחוח נעים ועדין, הם לרוב יחושו טוב יותר – הן פיזית והן נפשית, עניין שיגרום להם להישאר בחנות זמן ממושך יותר, או לחזור אליה לעיתים תכופות.
    • זול ויעיל – בניגוד לפעולות שיווק ומיתוג אחרות, מיתוג באמצעות מטהר אוויר לחנויות הוא שיטה יעילה וזולה ביותר למתג את בית העסק.

    מפיץ ריח בהתזה

    מפיץ ריח בהתזה

    מפיץ ריח באמצעות שמן

    מפיץ ריח באמצעות שמן

    מפיץ ריח חשמלי

    מפיץ ריח חשמלי

    מערכת ריח לשטחים גדולים

    מערכת ריח לשטחים גדולים

    מפיץ ריח חשמלי לרכב

    מפיץ ריח חשמלי לרכב

    מערכת ריח מקצועית

    מערכת ריח מקצועית

    מערכת ריח מרכזית

    מערכת ריח מרכזית

    תמציות בושם שמן

    תמציות בושם שמן