חייגו עכשיו
מלאו פרטים ונחזור אליכם עם הצעה משתלמת או חייגו 1-700-557-400

     

    מטהר אוויר לעסקים

    אין ספק כי ניהול עסק הינה משימה מורכבת במיוחד, הדורשת שלל התעסקויות שונות, ובהן גיוס וניהול העובדים, משכורות, שמירה על רווחת העובדים, הגדלת מאגר הלקוחות, שימור לקוחות קיימים ועוד שלל מטלות חשובות, לעיתים מייגעות, עליהן יש לתת את הדעת. בתוך כל אלה, יש גם לקחת בחשבון את המיתוג והנראות של בית העסק, שאינה באה לידי ביטוי באופן ויזואלי בלבד. על מנת לייצר עסק מצליח ומשגשג, בעל "שם טוב", יש לדעת כיצד להציג חזות מושקעת במיוחד ולשים דגש גם על הפרטים שלכאורה נראים קטנים וזניחים. אחד מהפרטים הללו הוא הריח הקיים בבית העסק. לפניכם כל מה שצריך לדעת על מטהר אוויר לעסקים.

    לפני הכל: כיצד משפיע חוש הריח על האופן בו לקוחות ועובדים מתרשמים מבית העסק?
    עסקים רבים משקיעים בנראות של העסק, עניין הבא לידי ביטוי בעיקר בשיפוץ וצביעה של החללים שבו, עיצוב הפנים ועוד. עם זאת, מרבית בתי העסק שוכחים לתת את הדעת על אחד החושים האינטואיטיביים והמשפיעים ביותר שקיימים – הרי הוא חוש הריח. חוש הריח הינו חוש דומיננטי יחסית, אשר עשוי להשפיע רבות על האופן בו אדם תופס מקום מסוים או סיטואציה מסוימת. חוש הריח קיים על מנת להתריע לנו על סכנות, או לחילופין לאותת לנו שאנו בסביבה בטוחה. אין ספק כי ביכולתו של חוש הריח לעורר באנשים מגוון של תחושות – החל מפחד או גועל, ועד להנאה ותחושה של רוגע. מסיבה זו, מדובר בעניין שאין להקל בו ראש כלל – ובייחוד כאשר מדובר בבית עסק אשר מעוניין למשוך אליו לקוחות או לגרום לעובדים שלו לחוש בנוח בחלל החדר.

    מטהר אוויר לעסקים? יש חיה כזאת
    כולנו מחזיקים בבית, או לפחות מכירים, מטהרי אוויר שונים – ידניים או אוטומטיים. בניגוד למה שנהוג לחשוב, מטהרי אוויר אינם נחלתם של בתי שימוש בלבד. למעשה, כיום, עם התפתחות התחום והטכנולוגיה, ניתן לרכוש מטהרי אוויר לכל חלל – גם למשרד או לסלון הבית. מטהר אוויר לעסקים הינו מכשיר שאינו עולה הרבה, ויכול בפוטנציה לשדרג משמעותית את החוויה המתקבלת בעת הביקור בבית העסק – עניין שיסייע לנו למתג את העסק כאיכותי במיוחד.

    בבית העסק שלי אין ריחות לא נעימים. האם אני עדיין זקוק למטהר אוויר לעסקים?
    ריח לא נעים עלול להיווצר בשל סיבות רבות ומגוונות, גם בחללים שהינם מאוד נקיים. מסיבה זו, מטהר אוויר לעסקים מהווה כמעט עניין של חובה בכל בית עסק שמעוניין ליצור אווירה טובה בקרב העובדים, ורושם טוב בקרב לקוחותיו.

    מפיץ ריח בהתזה

    מפיץ ריח בהתזה

    מפיץ ריח באמצעות שמן

    מפיץ ריח באמצעות שמן

    מפיץ ריח חשמלי

    מפיץ ריח חשמלי

    מערכת ריח לשטחים גדולים

    מערכת ריח לשטחים גדולים

    מפיץ ריח חשמלי לרכב

    מפיץ ריח חשמלי לרכב

    מערכת ריח מקצועית

    מערכת ריח מקצועית

    מערכת ריח מרכזית

    מערכת ריח מרכזית

    תמציות בושם שמן

    תמציות בושם שמן