חייגו עכשיו
מלאו פרטים ונחזור אליכם עם הצעה משתלמת או חייגו 1-700-557-400

     

    מפיצי ריח לבית

    אין ספק כי בית מבושם ונעים הינו מקום שכיף יותר לשהות בו. נקיונות תכופים אולי יותירו את הבית נקי למשעי, אך לא בטוח שגם יסייעו בהפצת ריח נעים בחלל הבית, ובייחוד כאשר בני הבית מתנהלים באופן רגיל ופותחים חלונות וכדומה – שכן אז, עלולים לחדור לבית ריחות לא נעימים מבחוץ (כמו למשל ריחות רעים הנוצרים בשל זיהום אוויר, ריח של זבל בקרבת מקום ועוד). אחד מפתרונות הבישום הטובים ביותר לבית הינו מפיצי ריח לבית. לפניכם כל מה שכדאי לדעת בנושא.

    מהם מפיצי ריח לבית ובמה הם נבדלים ממפיצי ריח לשירותים?
    מפיצי ריח לבית דומים מאוד במהותם למפיצי הריח בהם היינו משתמשים בחדר השירותים, אלא שבניגוד אליהם, למפיצי ריח לבית לרוב נכניס תרסיס בניחוח יותר עדין ופחות "אגרסיבי", שכן המטרה היא לבשם את החלל בעדינות ולא לכסות על ריחות מאוד לא נעימים הנוצרים בעיקר בחדר השירותים. מרבית מפיצי הריח לבית הינם מפיצי ריח חשמליים או אלקטרוניים, הפועלים באופן עצמאי לחלוטין, מבלי שנצטרך לטפל בהם או לתחזק אותם לעיתים קרובות. מפיצי הריח קיימים במגוון של סוגים, גדלים וצורות, וניתן להגיד כי רובם קטנים יחסית, שוקלים מעט ולא צורכים חשמל רב. עניין זה מאפשר להניח או לתלות אותם כמעט בכל חדר בבית, מבלי שהם יתפסו מקום רב או יבלטו לעין.

    כיצד פועלים מפיצי ריח לבית?
    כאמור, מפיצי ריח לבית לרוב יהיו מכשירים חשמליים. למפיצי הריח מקום ייעודי להכנסת ספרי ריח לבחירת המשתמש, וכמו כן מקום להכנסת סוללות (במרבית המקרים, יהיה מדובר בסוללות אצבע – בין 2 ל- 4 סוללות). לרוב רובם של המכשירים הללו יהיה מעין כפתור, שבאמצעותו ניתן יהיה לקבוע את תדירות השפרצת הספריי לחלל החדר. כך, למשל, ניתן לקבוע שבכל פרק זמן של שעה, יושפרץ ספריי ריח לחלל החדר ויבשם אותו. היתרון העיקרי של המכשירים הללו נעוץ בעובדה שהם למעשה פועלים בעצמם – פרט לתכנות הפשוט הראשוני, המשתמש לא צריך לבוא במגע כלל עם המכשיר (אלא אם הוא רוצה בכך), עניין המאפשר לנו לשמור על חלל מבושם תמיד, מבלי שניאלץ להשקיע בכך דבר פרט להחלפת ספריי הריח כאשר הוא נגמר. יתרון נוסף ומשמעותי של מפיצי ריח חשמליים לבית, נעוץ בכמות הספריי אשר אותה משפריץ המכשיר לחלל החדר. מדובר בכמות יחסית קטנה, מדודה, אשר אינה מבזבזת הרבה מתרסיס הריח ואינה מעמיסה על החדר בריחות חזקים או דומיננטיים מדיי.

    מפיץ ריח בהתזה

    מפיץ ריח בהתזה

    מפיץ ריח באמצעות שמן

    מפיץ ריח באמצעות שמן

    מפיץ ריח חשמלי

    מפיץ ריח חשמלי

    מערכת ריח לשטחים גדולים

    מערכת ריח לשטחים גדולים

    מפיץ ריח חשמלי לרכב

    מפיץ ריח חשמלי לרכב

    מערכת ריח מקצועית

    מערכת ריח מקצועית

    מערכת ריח מרכזית

    מערכת ריח מרכזית

    תמציות בושם שמן

    תמציות בושם שמן