חייגו עכשיו
מלאו פרטים ונחזור אליכם עם הצעה משתלמת או חייגו 1-700-557-400

     

    מפיצי ריח לעסקים

    עסקים ומשרדים הם בדרך כלל מקומות בהם יש תנועה ערה – אנשים יוצאים מבית העסק או נכנסים אליו ברוב שעות היום, ולעיתים אף בכל שעות היממה. מסיבה זו, על בית העסק לשמור על ייצוגיות ותדמית טובה, סדר, ארגון, וכמובן – ריח טוב. כאשר בבית העסק ישנו ריח לא נעים, מכל סיבה שהיא, העניין עלול להשליך על תפקוד העסק, תפקוד העובדים והתרשמות הלקוחות מבית העסק. לעומת זאת, בית עסק בו קיים ריח טוב ונעים, לרוב ייצור רושם טוב ותדמית איכותית חזקה. לפניכם כל מה שצריך לדעת בנושא.

    ממה עלולים להיווצר ריחות לא נעימים בבית העסק?
    ריחות לא נעימים בבית העסק עלולים להיווצר בשל מגוון של סיבות, כאשר הנפוצות שבהן הן זיהום אוויר, ריחות של זבל החודרים מבחוץ ועוד.

    כיצד ניתן לשמור על ריח רענן ונעים בבית העסק?
    ישנם דרכים רבות לשמור על ריח טוב בבית העסק ולנטרל ריחות רעים, כאשר אחת הדרכים היעילות והאפקטיביות ביותר לעשות זאת הינה באמצעות התקנת מפיצי ריח לעסקים. על אף שנשמע כי מדובר בהתקנה מורכבת או יקרה, חשוב מאוד להבין כי מדובר בפתרון בישום פשוט מאוד, נוח וזול. כל שיש לעשות הוא לרכוש את מפיץ הריח, ספריי ריח לבחירתנו וסוללות, ולתלות את המכשיר או אפילו להניח אותו בנקודות אסטרטגיות בעסק – ובזאת תמה עבודתכם. המכשיר יפיץ לחלל החדר כמות מדודה של ספריי הריח אותו בחרתם, באופן אוטומטי ומבלי שתצטרכו לתת על כך את הדעת, וכך יותיר את חלל העסק מבושם ונעים בכל שעות היממה.

    כיצד פועלים מפיצי ריח לעסקים?
    למפיצי ריח מנגנון פשוט אך מתוחכם להפליא. המשתמש בוחר בכל כמה זמן ירצה שהמכשיר יפיץ בישום לחלל החדר (מדובר בכפתור פשוט, במרבית המכשירים), והמכשיר משפריץ בהתאם ספריי ריח לחלל החדר בכל פרק זמן קבוע מראש – לדוגמא, בכל שעה. בניגוד למפיצי ריח ידניים, אותם אנו משפריצים לחלל החדר, מפיצי ריח לעסקים מפיצים כמות קטנה יותר של חומר בתדירות קבועה, עניין המותיר את החדר מבושם מעט ומריח נפלא, מבלי להעמיס בריחות בחלל החדר, בכל זמן נתון. עניין זה חוסך לנו כסף וזמן, שכן המכשיר אינו "מבזבז" ספריי רב, ואנו לא נאלצים לתפעל אותו או בכלל לזכור שהוא קיים – פרט לזמן בו ספריי הריח נגמר ויש להחליפו (פעולה פשוטה ביותר שאורכת מספר שניות בודדות). מדובר בפתרון אידיאלי לכל בית עסק באשר הוא, גדול כקטן.

    מפיץ ריח בהתזה

    מפיץ ריח בהתזה

    מפיץ ריח באמצעות שמן

    מפיץ ריח באמצעות שמן

    מפיץ ריח חשמלי

    מפיץ ריח חשמלי

    מערכת ריח לשטחים גדולים

    מערכת ריח לשטחים גדולים

    מפיץ ריח חשמלי לרכב

    מפיץ ריח חשמלי לרכב

    מערכת ריח מקצועית

    מערכת ריח מקצועית

    מערכת ריח מרכזית

    מערכת ריח מרכזית

    תמציות בושם שמן

    תמציות בושם שמן